PRP (plasma ricco di piastrine) è viscosupplementazione (acidu ialuronicu) per l'artrosi di u ghjinochju

Avemu avà intrapresu cù successu una seria di iniezioni di plasma riccu di piastrine (PRP) è d'acidu ialuronicu per u ghjinochju OA è parechji anu avutu a malatia più avanzata di l'ideale (i migliori rispunsevuli anu u minimu cambiamenti radiologichi), ma ~ 80% anu avutu più longu è. risposti megliu à PRP o viscosupplementazione cà i trattamenti corticosteroidi intra-articulatori precedenti.

Una rivista recente è un prucessu recente m'hà incitatu à fà sta breve aghjurnazione nantu à PRP è terapia di viscosupplementazione per i ghjinochji.

A rivista in Artroscopia hà cunclusu chì PRP "hè un trattamentu viable per l'OA di ghjinochju è hà u putenziale di guidà à un sollievu sintomaticu finu à 12 mesi".Inoltre, a terapia PRP intra-articular "offre un sollievu sintomaticu megliu à i pazienti cù cambiamenti degenerativi di u ghjinochju precoce, è u so usu deve esse cunsideratu in i malati cù OA di ghjinochju".Questu 2017 randomized double blind placebo controlled trail hà dimustratu un benefiziu inequivocabile di PRP per OA ghjinochje. .

Disegnu di prova:

Un totale di 162 pazienti cù diverse tappe di OA di ghjinochju sò stati divisi aleatoriamente in quattru gruppi: ognunu hà avutu 3 injections ognunu: 3 dosi IA di PRP, una dosi di PRP, 3 inj di HA (acidu hyaluronicu) o una iniezione salina (cuntrollu) .

Dui sottogruppi: OA precoce (Kellgren-Lawrence grade 0 cù degenerazione cartilaginea o grade I-III) è OA avanzata (Kellgren-Lawrence grade IV).

I pazienti sò stati valutati prima di l'iniezione è à i seguiti di 6 mesi utilizendu a scala analogica visuale EuroQol (EQ-VAS) è i punteggi subjectivi di u Cumitatu di Documentazione Internaziunale di u ghjinochju (IKDC).

Risultati:

Ci hè stata una mellura statisticamente significativa in i punteggi IKDC è EQ-VAS in tutti i gruppi di trattamentu cumparatu cù u gruppu di cuntrollu.

I punteggi di ghjinochju di i pazienti trattati cù trè injections PRP eranu significativamente megliu cà quelli pazienti di l'altri gruppi.Ùn ci era micca una diferenza significativa in i punteggi di i pazienti injected cun una dosa di PRP o HA.

•In i primi sottogruppi di OA, risultati clinichi significativamente megliu sò stati ottenuti in i pazienti trattati cù trè injections PRP, ma ùn ci era micca una diferenza significativa in i risultati clinichi di i pazienti cun OA avanzata trà i gruppi di trattamentu.

Cunclusioni:

1.I risultati clinichi di stu studiu suggerenu trattamentu intra-articular PRP è HA per tutti i stadi di OA di ghjinochju.

2.Per i pazienti cun OA precoce, iniezioni multiple (3) PRP sò utili per ottene risultati clinichi megliu.

3.Per i pazienti cun OA avanzata, l'injections multiple ùn anu micca migliurà significativamente i risultati di i pazienti in ogni gruppu.


Tempu di Postu: Nov-07-2022