Porta agulla sterilizzata in vacuum

Descrizione breve:

1) Hè adupratu per cunnette l'agulla di vacuum è u tubu di raccolta di sangue di vacuum.

2) Dopu a sterilizazione, per piacè aduprate u pruduttu prima di a data di scadenza. Se u tappu di prutezzione hè alluntanatu o dannatu, ùn l'utilizate micca.

3) Hè un pruduttu unicu. Ùn aduprate micca per una seconda volta.

4) Per a vostra salute, ùn aduprate micca a listessa lancetta di sangue cù una altra persona.


A Storia di IVF - I Milestones

Tags di u produttu

A storia di a fertilizazione in vitro (IVF) è di u trasferimentu di l'embriione (ET) risale à l'anni 1890, quandu Walter Heape un prufissore è mèdicu à l'Università di Cambridge, Inghilterra, chì avia fattu ricerche nantu à a ripruduzzione in una quantità di spezie animali. , hà infurmatu u primu casu cunnisciutu di trasplante di embrioni in cunigli, assai prima chì l'applicazioni à a fertilità umana sò ancu suggeriti.

In u 1932, "Brave New World" hè statu publicatu da Aldous Huxley.In questu rumanzu di fantascienza, Huxley hà descrittu realisticamente a tecnica di IVF cum'è a sapemu.Cinque anni dopu in u 1937, un editoriale apparsu in u New England Journal of Medicine (NEJM 1937, 21 October) chì hè degne di nota.

Aldous Huxley

Aldous Huxley

"Concepzione in un vetru di vetru: U "Brave New World" di Aldous Huxley pò esse più vicinu à a realizazione. Pincus è Enzmann anu cuminciatu un passu prima cù u cunigliu, isolandu un ovulu, fecundandu in un vetru di sguardu è reimplantendu in un altru. chè quellu chì furnia l'ovocyte è hà cusì successu inauguratu a gravidenza in l'animali unmated. Se un tali realizazione cù cunigli anu da esse duplicate in l'essere umanu, duvemu in e parolle di "gioventù fiammante" esse "locu andendu".

In u 1934, Pincus è Enzmann, da u Laboratoriu di Fisiologia Generale di l'Università di Harvard, pubbricau un documentu in i Proceedings of the National Academy of Sciences of the USA, chì susciteghja a pussibilità chì l'ova di mammiferi pò esse sottumessi à u sviluppu normale in vitro.Quattordici anni dopu, in u 1948, Miriam Menken è John Rock ricuperanu più di 800 ovociti da e donne durante l'operazioni per diverse cundizioni.Centu trentottu di sti ovociti sò stati esposti à spermatozoi in vitro.In u 1948, anu publicatu e so sperienze in u American Journal of Obstetrics and Gynecology.

Tuttavia, ùn hè micca finu à u 1959 chì l'evidenza indiscutibile di IVF hè stata ottenuta da Chang (Chang MC, Fertilization of rabbit ova in vitro. Nature, 1959 8:184 (suul 7) 466) chì era u primu à ottene nascita in un mammiferu ( un coniglio) per IVF.L'ova di novu ovulatu sò stati fecundati, in vitro da incubazione cù sperma capacited in un picculu fiascone Carrel per l'ora di 4, aprendu cusì a via à a procreazione assistita.


  • Previous:
  • Next:

  • I prudutti cunnessi